Turan, ErkanSarıoğlu, Elif Başak2025-04-112025-04-1120202147-1185https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/422257/sosyal-medyada-prime-time-bireylerin-paylasimlari-uzerine-bir-analizhttps://hdl.handle.net/20.500.14627/1041Geleneksel medyada “prime time” için ortak bir zaman dilimi söz konusuolabilmekteyken, sosyal medyada durumun farklı olduğu düşünülmektedir.Türkiye’de sosyal medya üzerine pek çok çalışma yapılmış olmasına karşın,kullanıcıların sosyal medyada aktif olduğu günler ya da gün içerisindekitercih ettikleri zaman dilimleri konusunda yapılan çalışmaların oldukçakısıtlı olduğu anlaşılmıştır. Bu araştırmada, kullanıcıların içerik yayınlarkenhangi saatleri tercih ettikleri, farklı sosyal medya hesapları için tercihlerinindeğişip değişmediği gibi konular incelenmiştir. Bu amaçla, en çok kullanılansosyal medya platformlarından Facebook, Instagram ve Twitter temelindeyoğunlaştırdığımız çalışmamızda, nicel araştırma yöntemlerinden ankettekniği kullanmıştır. Ulaşılan bilgiler ışığında ülkemizdeki sosyal medyakullanıcıları için geçerli olan prime time aralığı ile ilgili sonuçlaraulaşılmıştır. Ayrıca, araştırmamızda, sosyal medyada prime time aralığınınoluşması ile benliğin sunumu arasındaki bağlantı tartışılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİletişimSosyolojiDavranış BilimleriSosyal Medyada Prime Time: Bireylerin Paylaşımları Üzerine Bir AnalizArticleN/AN/A9532073228422257