Üniversite Öğrencilerin Dijital Oyunlarda Sanal Benlik (Avatar) Seçimi ve Oyunlarda Geliştirdikleri Parasosyal İlişki
| dc.date.accessioned | 2025-05-02T02:59:28Z | |
| dc.date.available | 2025-05-02T02:59:28Z | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14627/1062 | |
| dc.title | Üniversite Öğrencilerin Dijital Oyunlarda Sanal Benlik (Avatar) Seçimi ve Oyunlarda Geliştirdikleri Parasosyal İlişki | |
| dspace.entity.type | Project | |
| gproject.coordinator | Eyrek, Aysun | |
| gproject.funder | TÜBİTAK | |
| gproject.fundingprogram | 2209-A | |
| gproject.grantduration | 12 Ay | |
| gproject.status | Devam Ediyor | |
| project.endDate | 2026 | |
| project.principalinvestigator | Koçyiğit, İrem | |
| project.startDate | 2025 |
Files
License bundle
1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
- Name:
- license.txt
- Size:
- 1.71 KB
- Format:
- Item-specific license agreed to upon submission
- Description: